Ha ajándékot kérünk valakitől, két szabályt érdemes követni. Legyünk egyértelműek, és csak olyasmit kérjünk, amiről az ajándékozónak van némi fogalma. Különben könnyen úgy járhatunk, mint a kaliforniai Charlema Webb.
Az én csodálatos férjem, Vincent Webb megkérdezte, mit szeretnék az első házassági hófordulónkra. Mondtam neki, hogy egy kiemelőt szeretnék, a hozzá tartozó ecsettel. Mondtam, hogy a Fenty a kedvencem, de a márka tulajdonképpen mindegy.
Charlema azt írja, soha nem nevetett még olyan jót, mint amikor kibontotta az ajándékát, ami egy csomag szövegkiemelő, és egy fésű volt.
A problémát az okozta, hogy a sminkelésnél használt kiemelőnek, és a szövegkiemelőnek angolul egyaránt „highliter” a neve, a férfinek pedig eszébe sem jutott az előbbi. Ugyanez a helyzet ecsettel és a hajkefével: angolul mindkettő „brush”.
Felesége nevetőgörcsét látva, a hős férfi zavartan magyarázkodni kezdett, hogy az egész várost bejárta, de egyetlen írószerboltban sem talált Fenty márkájú szövegkiemelőt, ezért vett Sahrpiet, mert biztosították róla, az a legjobb minőség. Charlema még jobban nevetett – írja a Mashable.
A nő egy Facbook-posztban adta közre a történetet, amit azóta közel 40 ezren osztottak meg. Aztán a sztori még nagyobbat ment, amikor a Fenty Beauty is kirakta a Twitterre. A cég megígérte, hogy hamarosan küldenek Charlemának ajándékba olyan kiemelőt, amilyet eredetileg szeretett volna.