Komoly várakozás előzi meg azt a tévéshow-t, amely hamarosan elindul az Egyesült Királyságban. Egy olasz cég a gyártó, amelynek hazájában már ízelítőt kaphattak a nézők az elsőre bizarrnak tűnő vetélkedőből.
De jöjjön a lényeg: az Undressed (szó szerint: Levetkőzve, de talán a Csupaszon közelebb áll az eredetihez) című műsor lényege, hogy két vadidegen ember, a kamera előtt, az adásban találkozik életében először;
majd 30 percen át „tréfás” feladatokat kapnak. A félórás műsor végén pedig egyértelmű jelzést kell adniuk (egy tableten választva az Igen / Nem gombok közül), hogy folytatnák-e a kalandot a frissen megismert partnerrel, vagy vége a mókának. Utóbbi esetben felöltöznek és hazamennek.
A műsor, avagy – ahogy a gyártók mondják – „társadalmi kísérlet” legfontosabb kérdése tehát a következő:
A produkciós cég nagy erőkkel keresi a társadalmi kísérlet résztvevőit.