Kasza Tibi lett az év legközösségimédiásabb celebe

Az énekes csúnyán maga mögé utasította a verseny többi jelöltjét. Ezért persze tett, nem is keveset, hiszen teljes munkaidős elfoglaltságot jelent számára Facebook oldala kezelése.
Kapcsolódó cikkek

Október 20-án a Marketing&Media díjátadó rendezvényén, a TOP25 Digital Party keretein belül díjazták az énekes-műsorvezetőt. A digitális média legjobb szakembereinek rangsora mellett az idén az is eldőlt, hogy melyik magyar közéleti szereplő menedzseli legjobban közösségi média felületeit.

A “Fókuszban a közösségi média” díjról a 24.hu olvasói döntöttek. A jelöltek között ott volt Aleska, Berki Krisztián, Bódi Sylvi, Hosszú Katinka, Istenes Bence, Kis Grófo, Majka, Palvin Barbara és Schobert Norbi is, de a szavazást elsöprő fölénnyel ( az összes leadott szavazat 55%-ával) Kasza Tibi nyerte, aki személyesen kezelt Facebook oldalán közel félmillió követővel büszkélkedhet.

Fotó: 24.hu/Pál Anna Viktória

Napi nyolc órában Facebookozol?

Nem ezt mondanám, inkább az van, hogy az embernek állandóan ott kell, hogy legyen a gondolatában. Ha olyan impulzus ér, ha látok egy olyan hírt vagy tapasztalok valamit, akkor tudnom kell, hogy ezzel nekem dolgom van. Inkább ennek a standby állapotnak kell 8 órásnak lennie.

Mennyire tudatosan kezeled az oldalt?

Igyekszem teljesen tudatosan kezelni. Az öncélú, oldalduzzasztó tartalmakból igyekszem kevesebbet adni, inkább arra fektetem a hangsúlyt, amik engem építenek.

Előre megtervezed a tartalmakat?

Nem, az egy görcsös dolog lenne, de nyilván tudom, hogy melyek azok a típusú posztok, amelyek kell, hogy kint legyenek. Ha olyan napom van, akkor már megengedem magamnak, hogy nem foglalkozom vele, de általában napi 10-12 posztom van.

Fotó: 24.hu/Pál Anna Viktória

Moderálod az oldalt?

Igen, ebben kemény vagyok, de nem azért mert a felbujtók sértik az egómat, egyszerűen nem akarom, hogy az a baráti hangvétel, ami az oldalamon van, az megváltozzon és elrontsa annak a 482 ezer embernek a szórakozását, akik követnek engem.

Mire vagy a legbüszkébb a Facebook oldaladdal kapcsolatban?

Egyértelműen az elérési számokra. Egy nap alatt akár 500-800 ezer közötti megtekintést is el tudok érni a videóimmal, ami már kábelcsatornákkal vetekszik, ez már komoly reklámértéket is hordoz magában. Ezen kívül pedig sikerült olyan véleményvezérré válnom, hogy komolyabb fajsúlyú témák mellé is oda tudok állni.