Minőségi Díjat kapott a mórahalmi Colosseum Hotel

2006-ban alapították a Nemzeti Turisztikai Bizottság koordinálásával a hazai turisztikai szolgáltatások minőségét értékelő Magyar Turizmus Minőségi Díjat. Idén a mórahalmi Colosseum Hotel superior részesült a szakmai elismerésben.

A mórahalmi Colosseum Hotel superior egyre növekvő népszerűségnek örvend mind a hazai, mind a külföldi vendégek körében. A különleges vendéglátó és wellness szolgáltatások, valamint a képzett személyzet biztosítja a kellemes és tartalmas időtöltést. A szálloda nemcsak a vendégek, de a szakma elismerését is kivívta, ennek ékes bizonyítéka a
Magyar Turizmus Minőségi Díj, amelyet csütörtökön vehetett át a szálloda igazgatója, Tahy Viktória a fővárosi Utazás kiállításon.

A Colosseum Hotel superior a mellette található Szent Erzsébet Mórahalmi Gyógyfürdővel együtt összesen 26 medencével, 3 óriáscsúszdával, 15 szaunából álló szaunavilággal kínál kikapcsolódási lehetőséget. Mórahalom magas ásványianyag-tartalmú gyógyvize mellett orvosok, szakképzett gyógymasszőrök és gyógytornászok segítik a
megelőzést, a gyógyítást és az utókezelést is az idelátogatók megelégedésére.

Jelentős nemzetközi elismerést jelent a Colosseum Hotel számára, hogy 2007-ben a HOTREC – mely az EU országok szállodai és vendéglátó szövetségeinek szakmai szervezete – szintén elismerte a Magyar Turizmus Minőségi Díjat. Ezzel az elismeréssel a mórahalmi szálloda is jogosult az európai kritériumokat igazoló 2Q jel használatára, mellyel hozzájárul a magyar turizmus versenyképességének növeléséhez.

A díj alapításának célja a szolgáltatók versenyképességének javítása, piaci pozícióik megtartása és lehetőségeik kiszélesítése. A Minőségi Díj azokat a magyar turisztikai szolgáltatókat különbözteti meg, melyek folyamatosan erőfeszítéseket tesznek szolgáltatásaik minőségének javítása érdekében.