Hosszú Katinka újabb területet hódít meg

Az Iron Lady betör a streetwear piacra is. Többek közt. Termékfejlesztés saját ötletek alapján, magyar szakemberek bevonásával történik. Összességében már 36 fő dolgozik neki.

Hosszú Katinka interjút adott egy alapvetően a sport üzleti oldalával foglalkozó szakportálnak, a sportsmarketing.hu-nak. A beszélgetés alatt érthető módon legkevésbé az úszásról esett szó, ellenben márkaépítésről, üzleti jövőről, új Iron Lady termékekről annál inkább.

Kiderült többek közt, hogy:

Honnan ered az Iron Lady márkanév?

Régi történet, de ha valaki még nem ismeri, most leírjuk:

Az Iron Lady nevet a kínai sajtó adta, miután 2012-ben, Pekingben a rövidpályás Világkupán Katka úgy győzte le az egyik legnagyobb helyi sztárt, Luit, hogy pár perccel előtte még egy megerőltető 400 vegyes döntő után mászott ki a vízből

Az úszást követően a vegyes zónában a helyi sajtó képviselője megkérdezte tőle, hogy lehetséges ez, “vasból vagy”? Majd másnap az újságban már ezzel a címmel jelent meg a tudósítás: Iron Lady.