Twitterre költözött az Apple segélyvonala

Röviden és tömören segít az Apple az elakadt felhasználóknak, akiknek már nem kell feltétlenül telefonon, vagy személyesen próbálkozniuk.

Egy cég prosperálása nagyban függ az ügyfélszolgálattól, illetve segélyszolgálattól, hiszen a vásárolt termékek minősége mellett az is nagyon fontos, hogy ha esetleg akad valami gond, megoldandó probléma, akkor a felhasználók minél könnyebben, és adott esetben minél több felületen tudjanak segítséget kapni.

Manapság már leginkább az online ügyfélszolgálatot szeretjük, hiszen sokkal egyszerűbb otthonunk kényelméből elsírni a panaszt az interneten keresztül, mint felkerekedni, és személyen ellátogatni az ügyfélszolgálatra (pláne, ha esetleg egy cégnek nincs is ilyenje a városunkban). Az Apple nem kis cég, rengeteg vásárlója van, akik sokszor szorulnak segítségre, mert vagy szoftveresen, vagy hardveresen vesznek el a technikában, és ilyenkor nem restek billentyűt ragadni.

Nekik lehet jó hír, hogy az Apple a mai nappal beindította Twitteren is a támogatást, ahol tippekkel, trükkökkel, és ügyfélszolgálattal várják a kedves felhasználókat, és rögtön az első tweetek jó kis tippeket adnak a Notes alkalmazással kapcsolatban. Jelenleg úgy néz ki, hogy az Apple képes minden egyes kérdésre direktben válaszolni, ám meglehet, hogy ez a későbbiekben majd változik. Addig viszont mindenki megkapja a neki járó választ abban a 140 karakterben, amit megszoktunk a Twittertől.