Márkákat díjaztak a Brandfestivalon

Az OTP, a Magne B6, a Balaton és a Magnet Bank kapott idén BrandExcellence díjat a Brandfestival című rendezvényen.
Kapcsolódó cikkek

Az OTP, a Magne B6, a Balaton és a Magnet Bank kapott idén BrandExcellence díjat a Brandfestival elnevezésű, idén már 17. alkalommal megrendezett, két napon át zajló nagyszabású szakmai konferencián Budapesten.

Idén már második alkalommal adták át a BrandExcellence díjat. Ez az elmúlt egy év legkiválóbb márkaépítési teljesítményét elismerő szakmai díj. A kiválósági díj objektív mérőszámok alapján ismeri el egy-egy brandnél a marketing hozzáadott értékét, valamint az ezzel szorosan összefüggő piaci növekedést. A szakmai zsűri célja az volt, hogy egy objektív és demokratikus elvek mentén működő márkaépítési díjat hozzon létre és adjon át minden évben egy-egy iparági kategóriában.

Az értékelés első lépésként egy több száz FMCG (gyorsan fogyó fogyasztási cikkek), OTC (vény nélküli gyógyszerek) és pénzügyi szolgáltató márkát tartalmazó listából a GFK piackutatócég százfős ismertség-kedveltség mérésből a Brand Excellence kutatócsoport választotta ki a szektorok legismertebb és legkedveltebb márkáit. Az FMCG és OTC márkáknál a kutatócsoport figyelembe vette még az elmúlt két év penetráció, volumen- és a lojalitás változási adatokat is. A végeredménynél a listák TOP 3 márkáinak eredményeit az elmúlt évek marketing teljesítményeivel súlyozta a szakmai zsűri.

A GFK minden esetben az adott iparág ágazati indexeihez viszonyítja a teljesítményt, amely így objektíven összehasonlíthatóvá válik.

360° BrandExcellence díjak:

Online BrandExcellence díj: MagnetBank

A szakmai zsűri tagjai voltak: