Visszatért az Adaptive Mediához a kereskedelmi igazgató

Horváth Tamás másfél év külföldi távollét után tért vissza Budapestre.

Horváth Tamás másfél év külföldi távollét után visszatért az Adaptive Mediához, ahol régi pozíciójában, kereskedelmi igazgatóként folytatja karrierjét.

Ugyanezzel a reklámértékesítő-házzal kapcsolatos másik hír, hogy az ügynökségi sales csapat korábbi tagja, Csizmadia Ildikó feladata ezentúl az Adaptive Media médiatulajdonosi kapcsolatainak menedzselése és a sales house portfóliójának fejlesztése lesz.

Az Adaptive Media értékesíti Magyarországon többek között a Shazam, a Viber, a Tripadvisor, a DailyMotion, a Motorsport.com, az inMobi mobilhirdetési platform, valamint számos hazai médium, például a magyarnarancs.hu, az idokep.hu, a vatera.hu, a 168ora.hu, a femcafe.hu, a valasz.hu, a dtk.hu, a privatbankar.hu,  az mno.hu, a Honfoglaló, az Esport1, a 444.hu, az sg.hu, valamint Lakatos Márk és Fürdős Zsé magazinjait.

Az Adaptive Media (Sales Contact Kft.) 2016-ban 1,8 milliárd forint forgalmat és adózást követően 81,8 millió forint nyereséget ért el.

A felcsúti polgármester embere felügyeli a Mediaworks kiadót
Fontos tisztséget kapott a Mediaworks Hungary lapkiadónál, továbbá az anyavállalatnál, az Opimus Pressnél Halmi Tamás, Mészáros Lőrinc felcsúti polgármester-nagyvállalkozó cégeinek vezetője.
Kiemelt kép: Horváth Tamás (balra) és Csizmadia Ildikó. Fotó: Adaptive