Teljesen átszervezték az Avon kommunikációját

Új pozícióban, pr & digital managerként folytatja pályafutását Végh-Kósa Anita. Több más változás is van a kozmetikai márkákra specializálódott cégnél.

Új pozícióban folytatja pályafutását Végh-Kósa Anita, aki még 2014-ben, több mint öt évnyi ügynökségi és vállalati tapasztalattal érkezett az Avon Magyarországhoz, és aki eleinte mint pr & advertising specialista dolgozott, majd 2016 első fele óta pr supervisorként tevékenykedett. Mostani kinevezésével egyben egy új pozíció is létrejött, hiszen a jövőben mint pr & digital manager irányítja a Magyarországot, Bosznia és Hercegovinát, Horvátországot és Szlovéniát magában foglaló Pannónia Csoport pr és digitális tevékenységeit, miközben továbbra is ellátja a szóvivői feladatkört. Feladatkörébe tartozik majd a vállalat pr és társadalmi felelősségvállalási tevékenységének stratégiai tervezése, az e-kereskedelmi aktivitások felügyelete, új webes technológiák felkutatása, kialakítása, illetve az Avon online rendelési platformjának további fejlesztése.

Az utóbbi néhány évben a pr és digitális feladatkörök egyre inkább összekapcsolódtak, így már pr supervisorként is szorosan együtt dolgoztam a korábbi digital managerrel. Új pozíciómban kiemelt célom, hogy a két területben rejlő szinergia kihasználásával még hatékonyabbá tegyük az Avon hazai és Pannónia-csoportbeli pr és digitális kommunikációját

– mondta el Végh-Kósa Anita.

A kinevezés miatt új taggal is bővül az Avon csapat: Irtó-Plóza Mónika pr supervisor pozícióban csatlakozik az Avon kommunikációs teamjéhez. Feladatai közé tartozik majd a Pannónia csoport pr és társadalmi felelősségi vállalási (csr) tevékenységének koordinálása, felügyelete, a közösségi média platformok működtetése és a tartalommarketing területe. További változás, hogy Siklósi Ildikó, korábbi e-kereskedelmi specialista e-commerce supervisor pozícióba lép elő.

Irtó-Plóza Mónika

Irtó-Plóza Mónika több mint ötéves vállalati és ügynökségi tapasztalattal rendelkezik, és a kozmetikai vállalat sem új számára, hiszen 2012-től a Café PR ügyfélkapcsolati menedzsereként az Avon munkáját is támogatta. 2015-től az Erste Bank Hungary Zrt.-nél dolgozott belső kommunikációs és csr szakértőként.

Siklósi Ildikó 2013-ban csatlakozott a vállalathoz és a mostani kinevezés kapcsán feladatköréhez tartozik majd a vállalat online média kampányainak tervezése és optimalizálása, az e-commerce és digitális aktivitások stratégiai tervezése és megvalósítása, valamint az e-mail marketing területe is.

Siklósi Ildikó

Bejelentették azt is, hogy Boruzs Ákos, az Avon korábbi digitális menedzsere a Group M médiaügynökségi csoportnál folytatja pályafutását head of performance pozícióban. Új munkakörében az ügynökség legnagyobb hirdetőinek nyújt majd stratégiai tanácsadást és segítséget performance és programmatic hirdetéseik tervezésében.

Boruzs Ákos

Kiemelt kép: Végh-Kósa Anita, Avon Magyarország, pr&digital manager