Ők lettek az év e-kereskedői

Az eNET és az IVSZ szervezésében idén már tizenegyedik alkalommal adták át az Év Internetes Kereskedője Díjat.

Az Ecommerce Hungary (korábbi nevén SzEK.org), az eNET és az IVSZ szervezésében idén már tizenegyedik alkalommal adták át az Év Internetes Kereskedője Díjat.

A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Háda webshop lett. Második helyezett a Petissimo, a harmadik az Okosjáték. A nagyvállalati kategóriában a Decathlon bizonyult a legjobbnak, a második díjat a Media Markt vitte el, míg a dobogó harmadik fokán a G’Roby végzett.

Idén először a két fődíj mellett kategóriadíjakat is átadtak a szervezők és a kategóriadíj jelölői. Nagyvállalati kategóriában a legjobb omnichannel kereskedő díját a G’Roby webáruház, a Llgjobb felhasználói élmény díjat a JátékNet.hu, a leginnovatívabb kereskedő díjat a Decathlon, a legjobb online kampány diját pedig a Bónusz Brigád vihette haza. Kis- és középvállalati kategóriában a legjobb omnichannel kereskedő díját és a legjobb felhasználói élmény díját is az Okosjáték webáruház vihette haza, a leginnovatívabb kereskedő kategóriadíjat pedig a Kockashop vehette át.

A jelöltek között négyszáz kis, közepes és nagy vállalat szerepelt. A díjazottakról első körben a közönség szavazhatott, majd a következő körben tesztelők vizsgálták meg az oldalakat használhatósági szempontjából.