Új igazgató az Ipsos magyar menedzsmentjében

Szerencsés Tibor Marketing Business Unit Director pozícióban csatlakozott az Ipsos menedzsmentjéhez.
Kapcsolódó cikkek
Szerencsés Tibor

Szerencsés Tibor fő feladata az üzletfejlesztés mellett a marketing és a gyógyszeripari üzletág vezetése,  ügyfélkapcsolatainak felügyelete, az üzletági stratégia és ehhez illeszkedő új szervezeti felépítés kialakítása.

A szakember a Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte második diplomáját marketing szakon.  A szakmában eltöltött két évtizede alatt megismerte a hazai piac különböző területeit mint FMCG, egészségügy, autóipar, pénzügy és telekommunikáció.

Legutóbb a TNS Hoffmann kutatási igazgatójaként tevékenykedett, előtte pedig a Cognative és a Modus vezető munkatársa volt. Elsődleges specializációi az árkialakítással kapcsolatos kutatások, a piaci driverek feltérképezése, a fogyasztói magatartás- és versenytárselemzés.

Kedvenc kutatási módszerei közé tartoznak még a shopper, ügyfél-elégedettség mérések és egyéb, kreatív online megoldások.  A jövőben kiemelt figyelmet fog fordítani a hazai üzletág fejlesztésre az Ipsos nemzetközi termékeinek és más innovatív technikák megismertetésével. Tervei szerint személyre szabott ajánlatokon keresztül hatékonyan segíti majd az ügyfeleket stratégiai döntéseikben.