Történhet-e rosszabb Valentin-napon, mint hogy az általunk megrendelt virágot nem kézbesítik szerelmünknek? Persze, hogy történhet: ha kiviszik, de az ajándék vállalhatatlan állapotban van.
Persze nem kizárt, hogy a konkurens cégek összehangolt marketing-támadását látjuk, de ha mégsem erről van szó, akkor nagyon úgy tűnik, hogy az 1-800-Flowers nevű, virágok és egyéb ajándéktárgyak kiszállítására szakosodott cég kellemetlen Valentin-napon van túl.
Hát még az ügyfelei!
A Twitteren nagy csokor bejegyzés tanúskodik arról, hogy azok között, akik virágokat szerettek volna küldeni párjuknak, voltak, akiknek egyáltalán nem juttatták célba a küldeményét; és olyanok is, akiknek igen, de kissé csalódottak lettek, amikor meglátták a csomag állapotát.
Sorra jelennek meg a posztok a kézbesített virágok fotóival, és bizony a képek – ha a lehető legudvariasabban szeretnénk fogalmazni – lehangolóak. Mondhatjuk úgy is, hogy a megrendelt és a kiszállított csokor látványa köszönőviszonyban sincs egymással.
Várakozás vs. valóság
Volt, aki panaszkodott, hogy a virágot kint hagyták az utcán a hidegben, ami vélhetően nem tett jót az állapotának, és olyan is volt, akihez eleve élettelen növényt kézbesítettek. (A legcsodálatosabb, hogy a kommentek között az egyik konkurens cég bejegyzését is olvashatjuk: „legközelebb próbáljon ki minket”).
És sajnos az se járt sokkal jobban, aki csokit rendelt kedvesének.