Szexista karácsonyi reklám verte ki a biztosítékot Amerikában

Sokan kritizálják a 600 ezer forintos eszköz hirdetését.
Kapcsolódó cikkek

A karácsonyi időszak előtt kezdett bele új terméke, egy különleges szobabicikli reklámozásába a Peloton nevű bicikligyártó, azonban a hirdetés számos kritikát váltott ki a BBC cikke szerint.

A Peloton 2000 dolláros, tehát körülbelül 600 ezer forintos eszköze egy olyan szobabicikli, amelyhez tartozik egy érintőképernyő, és amelyen — előfizetés után — online lehet követni élő edzéseket. A videó története szerint a férj a feleségét lepi meg az eszközzel, aki erejét nem kímélve használja is azt. A történet szerint a nő egy éven át használja a kerékpárt, videókkal örökíti meg erőfeszítéseit, majd egy év elteltével a videókból készült összefoglalót adja férjének, így köszönve meg az ajándékot.

A BBC szerint a Peloton közösségi médiás csatornáit elöntötték a kritikák, mivel a legtöbben azt nehezményezik, hogy

Ez az eredeti reklám, amit csak a YouTube-on már 1,8 millióan néztek meg:

A Peloton a BBC megkeresésére egyelőre nem kommentálta az ügyet. A Twittert viszont már elöntötték az ehhez hasonló paródiavideók:

Kiemelt kép: Peloton/YouTube