Elveszett egy bőrönd, olajosan, szétdúlva, kifosztva került meg

Mivel nincs jegyzőkönyv, a család gyakorlatilag semmit sem tehet.
Kapcsolódó cikkek

A spanyolországi Málaga melletti nyaralásból szeptember 1-jén repült haza a Ryanair nevű fapados légitársasággal az a család, amely kisebb vesszőfutást élt át, hogy visszakaphassa elveszett bőröndjét. A család késő este érkezett meg a Liszt Ferenc Repülőtérre, ám a csomagátvételnél hiába keresték poggyászukat, a bőrönd nem bukkant fel a szalagon.

Addig vártam, amíg le nem zárták a fotocellás ajtókat. Elmentem reklamálni az elveszett poggyászok pultjához, ide-oda irányítottak, majd azt mondták: menjek csak haza a kislányommal, és hívjam a megadott számokat

– fogalmazott az egyik érintett Facebook-posztjában, amelyet a Bors idézett. Másnap reggel visszament a reptérre, ahol végül előkerült a táska, de a táskát feldúlták, több személyes tárgy elveszett, a ruhák pedig olajosak lettek.

Az utas szeretett volna panaszt tenni és jegyzőkönyvet felvetetni, de állítása szerint a Ryanair nem volt ebben a segítségére, mivel szerintük a csomag a szalagon volt, vagyis ők tehetetlenek az ügyben. A kesettagepem.hu munkatársa, Bokor Péter a lapnak elmondta: jegyzőkönyv nélkül szinte teljesen esélytelen, hogy valamilyen kártérítést kapjon az utas az eltűnt vagy megsérült csomagja miatt.

Frissítés

Szemlénk megjelenése után Hardy Mihály, a Budapest Airport szóvivője elmondta, hogy az eredeti cikkben látható képen a bőröndön nem a Liszt Ferenc Repülőtér poggyászkezelő cégének szalagja látható. A táskát valószínűleg Spanyolországban szalagozták körbe, ennek oka sem tisztázott. Elképzelhető, hogy a bőrönd szállítás közben szétesett, megsérült, ezért kerültek vissza bele a ruhák rendezetlenül. A Budapest Airport szalagjára sérülése miatt nem kerülhetett fel a poggyász időben.

Kép: Neményi Márton/24.hu