A tőle megszokott személyeskedő, arrogáns stílusban reagált Donald Trump arra, hogy a Vanity Fair című lap alaposan lehúzta új éttermét, amelyet Trump Grill néven nyitott New Yorkban. Azt írták, talán ez Amerika legrosszabb étterme, egy olcsó változata a gazdagság látszatának.
Felháborodásában a leendő elnök azonnal felment a Twitterre, és már pötyögte is az üzenetét:
Látta valaki, hogy milyen rossz eladásai vannak a Vanity Fairnek? Zuhan, nagy a baj, vége! Graydon Carter főszerkesztő tehetségtelen, ki lesz rúgva!
A lap kiadójának sem kellett több, feltett egy hirdetést a honlap legtetejére, amely így szól: „a magazin, amit Donald Trump nem akar, hogy olvass”.
A pengeváltás után hihetetlenül megnőtt az érdeklődés a Vanity Fair után, a megszokotthoz képest százszorosára ugrott az új előfizetők száma. A kiadó szóvivője azt mondta: még soha nem volt egyetlen nap alatt ennyi új előfizetőjük, a Trump étterméről szóló kritikát pedig már több mint egymillióan olvasták.
Trump szavaival ellentétben a Vanity Fairnek egyébként sem megy rosszul, évről évre növekszik mind a példányszáma, mind a bevétele, honlapjának pedig 14,3 millió egyedi látogatója volt októberben. (Independent)