A testre tetováltatott reklámfelületek értékesítése egyre népszerűbb az Egyesült Államokban. Az első homloktetoválásért több mint 30 ezer dollárt fizetett egy amerikai cég.
Salt Lake Cityben Kari Smith 11 éves fiával, Bradyvel ül egy tetoválószalonban, miután a “GoldenPalace.com” feliratot tetováltatta a homlokára a Utah állambeli Salt Lake Cityben. Smith az eBay internetes árverési ház portálján hirdette meg homlokát reklámhordozóként, amelyet a Golden Palace kaszinó vett meg 10 000 dollárért. A pénzen az asszony magániskolába küldi a fiát.
A testre tetováltatott reklám ötlete egy amerikai fiatalemberé volt, aki szintén az internetes aukciós portálon, az eBay-en hirdette meg kibérlés céljából a homlokán található bőrfelületet. A testfelületért egy amerikai cég több mint 30 ezer dollárt fizetett. Az akkor bizarr ötletet ma sokan követik az Egyesült Államokban, és egyre többen árulják különböző testrészüket reklám céljából vállalatoknak. A cégek ugyan már nem hajlandóak olyan sokat fizetni, mint korábban, de még így is tetemes összeget áldoznak a relatív kicsi reklámfelületekre.