Érték és Minőség Nagydíjat nyertek a Lidl termékei

A Lidl filozófiájának alapelvei a minőség, a frissesség, az egészségesség és a kedvező ár. Ez a négy pillér határozza meg a vállalat működését.

A diszkontáruházlánc magas minőség iránti elkötelezettségét nem csak a visszatérő vásárlók értékelik, hanem a szakma is. Idén hat pályázattal, öt termékkel és egy termékcsaláddal indult a Lidl az Érték és Minőség Nagydíjon, és mindegyik elnyerte ezt a hatalmas szakmai elismerést. Ezek a díjazott termékek bárki számára elérhetőek a Lidl boltjaiban, és sokan szeretik őket. Az egyik ilyen, a helyben sütött népszerű baconös kenyérlángos, de a kolbászos pizza, a magas fehérjetartalmú Pilos krémtúródesszert, a Pilos laktózmentes szeletelt mozzarella, a magas minőségű Pikok pulykasonka-termékcsalád és a magas gyümölcstartalmú Solevita barack-narancslé is nagyon közkedvelt, így méltán kerültek az Érték és Minőség Nagydíjas termékek közé.

„A Lidl célja, hogy magas minőségű és kiváló ár-érték arányú termékeket kínáljon a vásárlóknak. Kiemelten fontos számunkra az is, hogy minél nagyobb arányban legyenek elérhetőek a boltok polcain a minőségi magyar termékek, ezzel is hozzájárulva a magyar gazdaság sikereihez is. Ezek az elismerések azt mutatják, hogy jó úton haladunk, és büszkék vagyunk rá, hogy évről évre jól szerepelnek a termékeink ezeken a megmérettetéseken “– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Az idén 20 éves vállalat sajátmárkás termékei a vásárlókat már meggyőzték. Kiváló ár-érték arányuk és magas minőségük biztonságot jelent a magyar emberek számára. Ezek a termékek a legszigorúbb élelmiszer-minőségi és -biztonsági elvárásoknak felelnek meg, hiszen a Lidl Magyarország nemzetközi színvonalú beszerzési irányelvei ezt lehetővé teszik.  A termékek útja a Lidl polcaitól egészen a termelőhelyig visszakövethető. Olyan minőségirányítási rendszert alkalmaz a vállalat, ahol a beszállítókkal folyamatos a kapcsolattartás és a termékeket következetesen ellenőrzik saját szakértőik és független szervezetek is.

A Lidl diszkont-áruházláncként a kínálatát elsősorban ezekre a magas minőségű saját márkás termékekre építi, amelyek a Lidl-hálózat számára készülnek, és csak a Lidl üzletekben kerülnek forgalomba. 2023-ban több mint 3800 saját márkás élelmiszer és near-food termék volt elérhető az állandó kínálatban.

A sajátmárkás termékek között a speciális táplálkozást előnyben részesítők is minőségi termékeket vásárolhatnak, így például a laktóz- és gluténmentes, a vegán vagy vegetáriánus termékek is elérhetőek a polcokon.

A vállalat elkötelezett a magyar beszállítók támogatása mellett, ezért indította el 2013-ban a „Lidl a magyar beszállítókért” programját, amelynek keretében ma közel 500 hazai beszállítóval dolgozik együtt, hogy a lehető legjobb árat és igazán minőségi termékeket nyújthasson vásárlóinak. A magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében termékeinek közel 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be. A vállalat részére történő beszállítás előfeltétele elsődlegesen az IFS (Higher Level) szabvány szerint tanúsított minőségirányítási rendszert működtetése, azonban elfogadják a BRC vagy FSSC szabványokat is. A Lidl Magyarország partnerei vállalják a magas minőségi követelményeknek való megfelelést és folyamatosan törekednek a fejlődésre, ahogy a vállalat is.

Címkék: lidl