Amikor kiröhög a BKK-s

Biztos jó poén lezárt mozgólépcsőre terelni az utasokat, bár akik például emiatt késtek el reggel munkából vagy suliból, azok valószínűleg kibírták

Biztos jó poén lezárt mozgólépcsőre terelni az utasokat, bár akik például emiatt késtek el reggel munkából vagy suliból, azok valószínűleg kibírták röhögés nélkül a kedd reggel történteket. Olvasónk, Gergely a BKK-nak is feltette kérdéseit, az ő panaszlevelét közöljük. 

2015. március 10-én a következőeknek voltam tanúja. Leszálltam a 4-es metró Móricz Zsigmond körtéri állomásán és elindultam a Karinthy Frigyes út felé menő mozgólépcsőn felfelé. Észrevettem hogy a három mozgólépcsőből a két szélső felfelé megy, a középső áll. Az álló lépcsőn lefelé igyekvő utasok lent zárt kapuval találták magukat szembe.

Fotó: BKK

Szerencsére ezt észrevette egy kollégájuk, és jókedvű, hangos és sokáig tartó hahotázással nyugtázta, amint a pórul járt utasok próbáltak kijutni. Tudtommal az állomás kamerázott, nyugodtan ellenőrizhetik. Kb. 8:28 körül tessenek keresgélni!

Megnéztem, a szemben lévő mozgólépcsőn a háromból egy lefélé ment. De akkor a másik oldalon miért nem? Miért volt nyitva fenn a kapu ha lent zárva volt? Szeretném tudni a hivatalos álláspontot, hogy: 1. a társaság ügyfélpolitikájának része-e az utasok kiröhögése? 2. hibázott-e valaki (az utasokon kívül, hogy a metrót választották)? 3. mit fognak tenni, hogy a jövőben ilyen ne fordulhasson elő?