“Ne lógj rajtunk”: 2 milliós kampányt indít a BKV

Újabb, ezúttal kéthetes kampányt indított hétfőn a BKV a bliccelők ellen. A “Ne lógj rajtunk!” elnevezésű akcióban a legforgalmasabb

Újabb, ezúttal kéthetes kampányt indított hétfőn a BKV a bliccelők ellen.

A “Ne lógj rajtunk!” elnevezésű akcióban a legforgalmasabb járműveken személyesen is feltűnnek a közlekedési társaság reklámfigurái. A BKV járművein utazók 20-30 százaléka nem vált jegyet, ez az arány Európa nagyvárosaiban 5 százalék körül van.

A “Ne lógj rajtunk!” kampány arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy a bliccelők okozta veszteséget a szabályosan, jeggyel és bérlettel utazók viselik – mondta hétfői sajtótájékoztatóján a BKV kommunikációs főosztályvezetője.

Zelenák Tibor hozzátette: elsősorban a fiatalok utaznak ingyen a buszokon, villamosokon. Miközben Európa nagyvárosaiban csak minden huszadik utas bliccel, addig Budapesten minden negyedik. A kampány célja, hogy javítson ezen a helyzeten. A BKV-nak évente 15 milliárd forint kárt okoznak a nem fizető utasok.

Hétfőtől két ember, nyakában egy-egy bábbal járja egyebek mellett a nagykörúti villamos, valamint a 2-es és 3-as metró szerelvényeit, így jelezve, hogy az utasok a hátukon cipelik a bliccelőket. A kampány összesen 2 millió forintba kerül.

Forrás: Hírszerző