A Teréz körúton láttam meg a Trollinót, amivel már több hete szeretnék utazni, csak se energiám, se időm nem volt rá. Ma nem siettem sehova, megálltam a megállóba és vártam jöjjön a következő troli. Néhány perc után be is gurult a Ganz-Škoda gyártmánya.
Amikor felszálltam és körülnéztem, olyan érzés fogott el, mintha egy Volvo buszba lennék. Az ülés kárpitozása, a kapaszkodók, a padló, teljesen olyan színű és kinézetű mint a Volvo buszokon, egyetlen változás az ülés alakja volt. Az elcsodálkozás után tovább mentem, beálltam középre, az ablakhoz és tovább bámészkodtam.
Középen az ajtóval szemben álltam, legelőször a leszállásjelző és a vészjelző közötti különbség lepett meg. Sok járművön szinte ugyan úgy néz ki a kettő, alakban is és színben is és az utasok rendszeresen nyomogatják a vészjelzőt, leszállási szándékukat jelezve. Ezek után hátra néztem, és észrevettem, a szépen kialakított hátsó teret. Nem szűkös, kényelmesen lehet állni, és az ülőhelyek száma is elég jó. A tetőről eközben érdekes hangok hallatszottak, jött be a levegő. Miután meggyőződtem róla, hogy nem klíma, az ablakok méretét és a
A jármű főbb paraméterei:
Hosszúság: 12000 mm
Szélesség: 2550 mm
Magasság: 3500 mm
Szállítható utasok száma: 78 fő
Ülő utasok száma: 28 fő
Álló utasok száma: 50 fő