Presser Gáborral beszélgettünk arról, hogy határozta meg pályáját az ötven éve bemutatott Képzelt riport, mit gondol az előadást övező vitákról, szereti-e elhagyni a komfortzónáját, nyomasztja-e a világ jelenlegi állapota, és nevezhetjük-e őt zongoraidomárnak?
John Waterst botrányrendezőként ismerte meg a világ, de Magyarországra egyszemélyes színpadi műsorával érkezik. Interjú bábozásról, síró gyerekekről, könyvdarálásról és az Oscar-gála meghosszabbításáról.
Jászberényi Sándor riportja Európa legszegényebb országából, Moldovából, amelyre most az egész kontinens figyel, mert ha az EU-barát kormány keresztül tudja vinni az ország elszakadását Moszkvától, az láncreakciót indíthat a posztszovjet térségben.
Rég láthattunk olyan körömrágósan izgalmas történetet a mozikban, mint a Hat hét. Könnyen lehet, hogy Szakonyi Noémi Veronika első rendezése lesz az idei év legjobb magyar filmje.
Sokáig jellemzően rosszfiúkat és suttyókat játszattak vele, de mivel színpadon és filmen is bizonyította árnyalatait, nem záródott rá a skatulya. Orosz Ákossal beszélgettünk.
A John Wick: 4. végsőkig feszíti a húrt, és megmutatja, mi sül ki belőle, ha egy kaszkadőr beszabadul a kamerák mögé: korunk legjobb akciófilm-sorozata a kétéves csúszás ellenére sem veszített semmit a lendületéből. Kritika.
Gádoros Júliával, a Vadaskert Gyermek- és ifjúságpszichiátriai Kórház alapítójával többek között az intézmény létrejöttének körülményeiről és a gyermekpszichiátria hazai sorsáról beszélgettünk, valamint arról, hogyan sikerülhetett mindez úgy, hogy rajta kívül senki nem akarta igazán.
A TikTokot az elmúlt hetekben valósággal letarolta a hiperrealisztikus Bold Glamour nevű arcfilter. Cikkünkben bemutatjuk, hogy készült, mit tud és milyen következményei lehetnek a virális, mesterséges intelligenciát használó szűrőnek.