5 tipp: így szakíthatnak nagyot a kisvállalkozások

A személyre szabható szolgáltatás ma már egyre inkább alapelvárás. Célszerű ezt is szem előtt tartaniuk az e-kereskedőknek.
Kapcsolódó cikkek

A szezonális vásárlási időszakok hosszának állandó növekedésével a fogyasztói igények és várakozások is megváltoztak. A vásárlók már a kisebb online üzletektől is ugyanazt az egyszerű és zökkenőmentes vásárlási élményt várják, amit a legnagyobb nemzetközi oldalakat böngészve tapasztalhatnak. Mit tehetnek a kicsik, hogy a nagyokhoz hasonló élményt jelentsen a vásárlás náluk is? Szerencsére számos dolog áll rendelkezésükre, amivel a nyári időszakban felvehetjük a harcot a nagyokkal. Lássunk néhány kulcsterületet – 5 tipp a PayPaltól.

Villámtény: Egy hatékonyan működő webshop létrehozásának vannak buktatói, különösen a kezdetekkor. Kérjen tanácsot a területre specializálódott szakembereket közvetítő weboldalakon!

Villámtény: Egy menő márka létrehozásához nincs feltétlenül szükség tucatnyi szakértőre, számos kreatív és költséghatékony módszer áll rendelkezésre. Látogasson el egy online szakemberek hálózatát tömörítő oldalra!

Villámtény: Ha van biztonságos fizetési mód, a vásárlók 44 százaléka nagyobb valószínűséggel vásárolna külföldi webshopból.

Villámtény: A fogyasztók 61 százaléka olvas értékeléseket a vásárlási döntés meghozatala előtt.

Villámtény: Tavalyhoz képest idén már 52 százalékkal több azoknak a száma (tízből nyolc fogyasztó), akik szeretik, ha egy szolgáltatás a saját igényeik szerint személyre szabható.