Európa legnagyobb tévétársaságának árbevétele 9,6 százalékkal, 2,6 milliárd euróra csökkent.
A csoport közleménye szerint a magyar RTL Klub továbbra is piacvezető, a 18-49 év közötti magyarországi tévénézők 30 százaléka választja főműsoridőben. A csatorna bevétele 27 millió euró, EBITA-eredménye 5 millió euró volt az első félévben.
A társaság szigorú takarékoskodással reagált a reklámpiac zsugorodására. A működési költségeket 198 millió euróval csökkentették a tavalyihoz képest. Számos tévé- és rádiócsatornánál több mint 10 százalékot faragtak le a költségekből. Gerhard Zeiler vezérigazgató nem számol a reklámpiaci helyzet gyors javulásával, ezért további leépítést, a gyártási folyamatok optimalizálását ígérte.
A 90 százalékban a német Bertelsmann médiacsoport tulajdonában álló társaság 11 európai országban összesen 45 tévécsatornát és 32 rádióállomást működtet, és évi 10 ezer órányi műsort gyárt.