„Még a Super Bowlnál is nagyobb esemény Obama beiktatása, amelyből nem szeretnénk kimaradni” – fogalmazott az AdAge-nek a Pepsi márkafelelőse. A vállalat új, mosolyba hajló logójával és optimista kampányával árasztja el a beiktatás hetében Washingtont. Az „All for One” (Mindenki egyért), illetve „Yes You Can” (Meg tudod tenni) szlogenekre hajazó Pepsi üzenetekkel óriásplakátokon és tömegközlekedési eszközökön találkozhatnak majd a lakosok.
A vállalat mikrosite-ot is indított, ahol fogyasztói multimédiás üzentet „küldhetnek” az elnöknek. Az olyan komolyabb kérések mellett, mint hogy a közszolgáltatási vállalatokat szabályozottabbá kellene tenni banális kérésekkel is fordultak az elnökhöz. Egy pizza-rajongó nemzeti eledellé nyilváníttatná a kerek tésztát.
A szintén PepsiCo. tulajdonában lévő Quaker Oats 1 millió alacsony jövedelmű családot lát el zabpehellyel, míg a Donkin’ Donuts „Stars and Stripes” néven limitált szériás csemegét dob piacra a beiktatás hetében.