A KrasAir – az AiRUnion légiszövetség legnagyobb társasága – ellen több cég is csődeljárást kért már, de a válságstáb vezetője, továbbá Borisz Abramovics, az eddigi fő magánrészvényes többször leszögezte, hogy csak a társaságok engedélyét vonják meg a téli menetrend beindulásával, de jogi személyekként fennmaradnak, és azon lesznek, hogy kifizessék az adósságaikat.
Borisz Abramovics – aki fivérével az Airbridge cégben lévő része folytán a Malév 49 százalékos tulajdonosa – október 13-án a Vedomosztyi című orosz üzleti lapban hangsúlyozta: az AirUnion szövetség és a Malév között összefüggés nincs, az egyik nem érinti a másikat, mivel nem visznek pénzt az egyik társaságból a másikba. Kijelentette azt is: nem áll szándékában eladni a Malévban tartott részét.
Az összeg, amellyel a KrasAir személyzetnek tartoznak, mintegy 200 millió rubelt tesz ki. Ezt a korábbi megállapodások értelmében a moszkvai önkormányzat tulajdonában lévő Atlant-Sojuz társaságnak kellene kifizetnie, és erről született is megállapodás Vitalij Vancevvel, az AiRUnion szövetség válságának kezelésére az orosz kormány által létrehozott stáb vezetőjével. Az ígéret azonban nem teljesült.