A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.
Részletes leírás
Új arculattal jelentkezik a Filmmúzeum és a deko tévécsatorna; előbbi szerdától, utóbbi múlt szombattól látható új megjelenéssel és műsorstruktúrával - közölte a társaság az MTI-vel.
A nyolc éve működő Filmmúzeum – amely az indulást követően „óriási siker” volt – az elmúlt egy-két évben az újabb és újabb tematikus csatornák megjelenésével „kissé megkopott” – idézik Radóczy Katalint, a tulajdonos Chello Central Europe programigazgatóját. A főleg lakberendezéssel, ház körüli teendőkkel foglalkozó csatorna esetében a váltást az elmúlt néhány hónapban végrehajtott műsorstruktúra- és programtisztítással magyarázták.
A Filmmúzeumnál egy játékos, vidám, kissé „retro” megjelenésre, míg a deko esetében „minimáldizájnra” törekedtek a közlés szerint, a műsorstruktúra nézői igényekhez alakítása során pedig a mozicsatornán a vásárolt tartalmak, a dekónál a hazai gyártású műsorok kapnak nagyobb teret – tudható meg tájékoztatásukból.