A Colgate-Palmolive Magyarország Kft. széles körű televíziós reklámkampányban népszerűsítette Colgate Total nevű fogkrémjét. A GVH 2006 februárjában megállapította, hogy a teljes fogorvosi szakma véleményét sugalló állítások, mint például a „Colgate Total”. A fogorvosok választása.”, illetve a „Colgate Total. A fogorvosom választása.” alkalmasak voltak a fogyasztók megtévesztésére. Sőt, a reklámokban szereplő elsőbbségi állítások (mint például „Nincs még egy olyan fogkrém, amely jobb védelmet nyújtana”) alapján a GHV a Colgate-Palmolive magatartását a versenytörvénybe ütközőnek minősítette.
A GVH megállapította, hogy a Colgate reklámjai esetében megvalósult a versenytársak, illetve a fogyasztók megtévesztése. Emiatt a jogsértő vállalkozást 257 millió forint versenyfelügyeleti bírság megfizetésére kötelezte a versenyhatóság.
A döntéssel a Colgate-Palmolive Kft. nem értett egyet, és jogorvoslatért a bírósághoz fordult. A Fővárosi Bíróság azonban első fokon elutasította a keresetet, és teljes egészében helybenhagyta a GVH döntését.