A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.
Részletes leírás
A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén hatodik alkalommal hirdette meg a hatékony kampányok versenyét, az EFFIE-t, amely a marketingkommunikációs iparág egyik megmérettetése. Az EFFIE olyan szakmai elismerés, amely az eredményességet, az üzleti sikert díjazza.
Ebben az évben 84 pályamű közül 36 kampány jutott a döntőbe, közülük derül ki a díjátadó gálaesten, hogy ki nyeri az Arany-, Ezüst-, Bronz-Effie-t, valamint a Platina díjat – tájékoztatták lapunkat a szervezők.
A május végéig beérkezett 84 pályamű értékelésénél döntő szerepe volt a hatékonyság bizonyításának: az adott piaci helyzet megfelelően ismertetni, az adatokat, információkat megfelelő minőségben és mélységben kellett a pályázatokban rendelkezésre bocsátani.