Hárítja a felelősséget a Posta

A Magyar Posta (MP) Zrt. cáfolja a MédiaLog Fiege Zrt. kijelentéseit, amelyekben a piacon nemrégiben megjelent terjesztőcég a Magyar Postára hárítja az előfizetéses lapterjesztésben kialakult problémák miatt a felelősséget.

“Minden szerződéses kötelezettségének eleget tett, időben és rendezetten adta át az előfizetők adatait, így nem okolható azért, hogy a lapok késve vagy egyáltalán nem jutnak el az olvasókhoz” – áll a Magyar Posta közleményében.

A Magyar Posta az új terjesztőcéggel kötött megállapodás értelmében 2006. október 24-én átadta a teljes előfizetői adatállományt. A MédiaLog Fiege Zrt. akkortól a teljes adatállományon megkezdhette a rendszereinek tesztelését és a felkészülést a januári kézbesítési feladatokra. Az átadott előfizetői adatbázissal kapcsolatban a Magyar Posta egy éves garanciát vállalt.

Az adatállomány októberi átadását követően a Magyar Posta folytatta az új előfizetők gyűjtését. A közlemény szerint az új előfizetők adatait a terjesztő céggel kötött kontraktus értelmében az MP 2006. december 22-én lezárta, és 2006. december 25-én az érintett kiadók részére átadta.


A Magyar Posta Zrt. a szerződés értelmében mintegy 1.100 munkatársat adott át a MédiaLog Fiege Zrt-nek.