Germán Luis Buceta az MPG új globális sajtóvásárlási igazgatója

A francia Havas kommunikációs csoport médiaügynöksége, a Media Planning Group a minap kinevezte új globális sajtóvásárlási igazgatóját, Germán Luis Buceta-t. Feladatai között fog szerepelni globális szinten az összes kiadóval folytatott médiavásárlás és tárgyalás lebonyolítása.

Buceta a spanyol Publicitas-tól szerződött az MPG-hez, ahol előzőleg ügyvezető igazgatói munkakört töltötte be. Megbizatása közé tartozott a Time, Fortune, IHT, The New York Times, Axel Springer (Die Welt, Bild, Hoerzu), Frankfurter Allgemeine Zeitung, Süddeutsche Zeitung, NIKKEI, Le Monde, Prisma Presse, Telegraph Group, Associated Newspapers, De Telegraaf, Elsevier, Medialogue, és a Roularta kiadók hirdetési ügyeinek lebonyolítása.

Buceta, aki eredetileg jogi végzettséggel rendelkezik, kiadói karrierjét 15 évvel ezelőtt kezdte Madridban. Mielőtt 2000-ben a spanyol Publicitashoz csatlakozott volna, számos német kiadónál dolgozott vezetői beosztásban. Az Axel Springer-től – ahol az igazgatói tanács asszisztenseként dolgozott – 1995-ben a Jahreszeiten Verlagnál helyezkedett el, ahol felépítette annak nemzetközi hirdetési osztályát. Törzsgyökeres spanyolként kifogástalanul beszél angolul, németül, franciául és olaszul. Germán Luis Buceta az MPG médiavásárlási vezérigazgatójának Juan Bascones-nek beosztottja.

Címkék: média