A Tesco háborúba megy a Lidl és az Aldi ellen

Új stratégiát hirdettek.
Kapcsolódó cikkek

Egészen jó eredményt ért el a Tesco az augusztus 27-tel zárult hat hónapban, ráadásul a menedzsment kifejezetten optimista a kilátásokkal kapcsolatban, és új stratégiát is hirdetek, ennek tudható be, hogy a Tesco részvényárfolyama ma közel 9 százalékot emelkedett – írta a Portfolio.

Az új stratégiát egyébként sokan úgy értékelik, hogy a Tesco nem törődik bele abba, hogy a legfontosabb piacain a német diszkontláncok, az Aldi és a Lidl masszívan piaci részesedést szerez a Tesco kárára.

Az első félév eredménye:

A brit kiskereskedelmi lánc új célkitűzései:

Az erős első féléves számokra és a menedzsment új célkitűzéseire közel 9 százalékkal került feljebb a Tesco árfolyama.