Nem működött az online fizetés a MÁV-nál

Jegypénztárban, automatából és vonaton lehet jegyet váltani.

Az OTP Bank tájékoztatása szerint nem működik a SimplePay fizetési rendszer a MÁV-alkalmazásban és az internetes jegyértékesítési csatornákon – írta az MTI a vasúttársaság kedd késő délután kiadott közleményére hivatkozva.

Eszerint jegyet váltani a pénztáraknál, a jegyautomatáknál és a vonatokon lehet.

A sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-Start megvizsgálja, és többszöri vásárlás esetén intézkedik az automatikus visszafizetésről az online fizetésnél használt bankszámlára – közölték.

A hiba okát nem részletezték, és azt sem, hogy mikorra várható az online fizetési lehetőség helyreállítása.

Frissítünk!

A bank nem sokkal a hír közzététele után elhárította a hibát, így ismét működik a fizetés a Simplepay rendszerén keresztül.