Leállt az ELMŰ telefonos ügyfélszolgálata, de nem csak az

Lefulladt a telefonos rendszerük, és az online ügyfélszolgálatuk legfontosabb funkciói is elérhetetlenek. A kulcsszó: államosítás.

Műszaki okok miatt átmenetileg nem érhető el az Elmű-Émász telefonos ügyfélszolgálata – közölte az áramszolgáltató pénteken dél körül, amit a hvg.hu szúrt ki.

Azt ígérik, hogy még délutánra javítják a hibát, már dolgoznak rajta. Az ügyfeleket addig arra kérik, hogy az online vagy személyes ügyfélszolgálatokon próbálják intézni az ügyeiket.

Csakhogy az online ügyfélszolgálat legfontosabb funkciói is elérhetetlenek. Az ELMŰ a múlt héten értesítette ügyfeleit e-mailben, hogy hamarosan állami tulajdonba kerül, és az átállásig az ügyfelek csak korlátozottan intézhetik ügyeiket online. Így éppen a legfontosabb funkciók váltak elérhetetlenné a korábban sem megfelelő módon működő online ügyfélszolgálaton.

A bizonytalan idejű átállásig szünetel például a mérőállás bejelentése, a részfogyasztás módosítása, vagy az elektronikus számla igénylése.

Így – ki tudja meddig – marad a sárga csekk, a posta, és a személyes sorbanállás.

FRISSÍTÉS 2015. 12.12. 12:00. Cikkünk megjelenése után az ELMŰ szóvivője kommentben közölte: a műszaki hibát helyreállították, a telefonos ügyfélszolgálat működik, a kábelek sérülése nem függ össze az államosítással. Az online ügyfélszolgálattal kapcsolatos állításainkat úgy pontosította, hogy az is működik, működött, illetve a múlt héten az ügyfeleknek küldött e-mailben egy ÚJ link szerepel, amelyről maradéktalanul elérhető az összes funkció. A 24.hu ezt az új linket sajnos nem vette észre a levélben, annak bonyolultsága miatt. A hibáért elnézésüket kérjük.