Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004

Az outsourcing jó néhány éve közismert eszköze a hatékonyság növelésének, illetve a költségek csökkentésének. Számos sikertörténet vált ismerté, ugyanakkor több kudarc esete is napvilágot látott. Kellően megfontolt esetekben az outsourcing hozzásegítheti szervezetünket a költségek lefaragásához, a ROI növeléséhez, illetve bizonyos funkciók professzionálisabb megvalósításához. Azonban a célok nem kellő definiálása, saját szervezetünk elégtelen ismerete oda vezethet, hogy erőfeszítéseink kudarcot vallanak. A múltban számos szervezet döntött az outsourcing mellett megfelelő stratégia kidolgozása nélkül, s végül a nem megfelelő okokból megkötött rugalmatlan szerződések oda vezettek, hogy a kockázatok növekedtek, a költségek nem fértek bele az előre meghatározott költségvetésbe, és a mozgástér beszűkült.

Konferencia dátuma:


2004. november 16-17. kedd-szerda

Konferencia ára:
92.000 Ft + 25% ÁFA

Kedvezmények:

2004. november 3-ig:
74.000 Ft + 25% ÁFA

2004. október 20-ig:
59.000 Ft + 25% ÁFA

Jelentkezési határidő:
2004. november 15. 12 óra

Az árak az esetleges szállásköltséget nem tartalmazzák.

A részvételi díj tartalmazza a dokumentáció, az étkezések, kávé és üdítő költségeit.

A résztvétel lemondását írásban a rendezvény előtti 5. napig fogadjuk el!

A konferencia helyszíne:

Hotel Mercure Buda,
Mátyás terem
1013 Budapest,
Krisztina krt. 41-43.

A konferencia többek között a következő kérdésekre keresi a választ: Hogyan biztosítsuk azt, hogy a megfelelő dolgot helyezzük ki a megfelelő szolgáltatóhoz, a megfelelő kondíciók mellett? Milyen kockázatokat vonhat maga után az outsourcing, és milyen eszközeink vannak arra, hogy a helyes útra visszatérjünk, amennyiben a dolgok kedvezőtlenül alakulnak? Hogyan válhat az outsourcing a folyamatos teljesítményjavulás lehetséges eszközévé?

A kérdések megválaszolására az utóbbi idők sikeres vagy sikertelen projektjeinek tapasztalataira kívánunk támaszkodni az IT, HR, pénzügy-számvitel területén, az esettanulmányok hasznos kiegészítésére pedig elismert szakértők fókuszált előadásaira is sort kerítünk


1. nap/Day 1

9.00 Regisztráció

9.20 A levezető elnök bevezetője
Dr. Radó István vezető partner, IFUA Horváth & Partners Kft.

9.30 Az outsourcing a hazai üzleti gyakorlatban
Az outsourcing-piac fejlődése az elmúlt években, kialakult irányzatai és jövőbeni várható fejlődési irányai
Sugár Mihály vezető tanácsadó, BellResearch


10.05 Kérdések


10.15 Kávészünet


10.45 A magyarországi outsourcing üzletkötések típusai és sajátosságai
A tanácsadó cég friss tapasztalatainak elemzése (az elmúlt 3 évben megfigyelhető változások elemzése), gyakorlati esetek rövid, áttekintés-szerű bemutatása. KPMG


11.10 Kérdések


11.20 Hazai regionális központok: kihívások és lehetőségek
Dr. Szakál László ügyvezető igazgató, EDS Magyarország


12.20 Kérdések


12.30 Ebédszünet


13.30 Integrált Telekommunikációs outsourcing a Matáv kínálatában
Jánosi Tibor László
senior menedzser, Matáv Üzleti Megoldások Üzletág


14.05 Kérdések


14.15 A kiszervezés kockázatainak kezelése
Kovács Attila
– ügyvezető igazgató, SAO


14.50 Kérdések


15.00 Kévészünet


15.20 Panel-beszélgetés
Résztvevők: EDS, KPMG, Matáv, SAO


16.20 Eseményzárás



2. nap/Day 2


9.20 A levezető elnök bevezetője
Dr. Drótos György
egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem; partner, IFUA Horváth & Partners Kft.


9.30 Szolgáltatási színvonal és ár megállapítási mechanizmusok
A szolgáltató gyakorlati tapasztalatainak elemzése, az ár és a szolgáltatási színvonal összekapcsolási lehetőségei, gyakorlati tapasztalatok
Babos János ügyvezető igazgató Process Solution Kft.


10.00 Kérdések


10.15 Kávészünet


10.45 Outsourcing stratégiák változása Magyarországon és a világban
Dr. Drótos György
egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem; partner, IFUA Horváth & Partners Kft.


11.10 Kérdések


11.20 Nearshore trendek Európában, tevékenység-kihelyezés Magyarországról
Képesek-e a magyar cégek kihasználni a közeli országokban rejlő költség-előnyöket az oda irányuló kiszervezésekkel? Gyakorlati példák megvalósult nearshore outsourcing ügyletekre Szlovákiába, Romániába
Dr. Gulyás Tünde, Dusan Csekes, Colling Kft./ Colling s.r.o


11.50 Kérdések


12.00 Ebédszünet
Topical table luncheon (témák: IT outsourcing, HR outsourcing, FAO vagy BPO; Shared services)


13.30 A tanácsadó szerepe a kiszervezési folyamatban
Egy konkrét kiszervezési folyamat gyakorlatán keresztül a kiszervezési folyamat bemutatása a tanácsadó belépése előtt és után.


14.00 Kérdések


14.10 Kávészünet


14.30 Mol/Accenture megvalósult FAO tapasztalatai
A két évvel ezelőtti elvárások, kezdeti tapasztalatok összevetése az elmúlt két év tapasztalataival, gyakorlati mérőszámok, KPI-ok teljesülésének vizsgálatával.
Michel Delcommune, MOL


15.00 Kérdések


15.10 A levezető elnök összefoglalója


Kutató partner:



Támogató partner:






A hotel megközelítése:


A hotel felszíni parkolójában korlátozott számban ingyenes parkolás lehetséges. Bejárat a szálloda mögött, a Kosciuszko Tádé utca felől.






Képek korábbi outsourcing konferenciáinkról:


2003.10.07-08. Outsourcing 4. – Hotel Mercure Buda



Elnöki asztal




Handó János



Farkas Gábor






Kerekasztal és Szegedi Zoltán





Közönségrészlet 1



Szabó József



Frankó Éva



Kégli Zoltán




Gulyás Tünde


Babos János



Közönségrészlet 2



Hollósy Gábor



Csala Zsolt









2002. 10. 17-18. Outsourcing 3 – Hotel Mercure Buda



Antoine Parmentier



Goór Jenő





Balázs András



Pákozdy Zsolt és Kaiser Tamás





Grämer László


Kiss József





Közönség



Magyari Tibor



László György



Ocskay Szilárd


2001. 03. 22. Outsourcing 2. – Hyatt Hotel



Babos János



Brett Reeves




Elnöki asztal



Fritsch Tamás



Közönség



Közönség


2000. 10. 19. Outsourcing – Thermal Hotel Margitsziget



Farkas Gábor



Szkurka János




Szekcióbeszélgetés


Közönség