A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.
Részletes leírás
A MédiaFigyelő és az IN-STORE marketing közös konferenciáján terítékre kerül a BTL alapú integrált kommunikáció számos részterülete és összefüggése, többek között a trade marketing, az eseménymarketing és a direkt marketing köréből.
Az előadások során szóba kerülnek a legújabb innovatív, egyedi fejlesztések és új mechanizmusok is.
Konferencia dátuma: 2004. október 12.
Konferencia ára: 38 000 Ft + 25% áfa /fő
Kedvezmények: 2004. szeptember 28-ig: 34.000 Ft + 25% áfa /fő
2004. szeptember 21-ig: 29.000 Ft + 25% áfa /fő
Egy cégtől három vagy annál több jelentkező esetén: 29.000 Ft + 25% áfa /fő
Jelentkezési határidő: 2004. október 08. 12 óra
A részvétel lemondását írásban a rendezvény előtt 5 napig fogadjuk el.
A részvételi díj tartalmazza a dokumentáció, az étkezések, kávé és üdítő költségeit.
Konferencia helyszíne: Fortuna Hajó Szent István park, alsó rakpart
Szervező partner:
2004 októberében Ön is találkozhat a reklámtorta néhány ízletes szeletével!
Tervezett előadások:
8:00 – 9:00 Regisztráció
9:00 – 9:30 Létezik-e még a vonal? – Integráció ATL és BTL között Csík Klára managing director; Gálik Ildikó Senior Consultant, InDeed Management Consultancy
9:30 – 10:00 A hűség jutalma – van-e élet a dm után? Viniczai András ügyvezető igazgató, Café Contact – a Magyar DM Szövetség elnökségi tagja
10:00 – 10:30 Ládaderbitől a repülőkig – esettanulmányok Kesztyűs Szilvia sport és rendezvény menedzser, Red Bull Hungária Kft. Pichovszky Domonkos PR és ügyfélkapcsolati igazgató, Createam Concept
10:30 – 11:00 Kávészünet
11:00 – 11:30 Vonal nélkül – Az eredményes ATL és BTL integráció Várdy Zoltán kereskedelmi igazgató, TV2 Atkári Csaba kutatási igazgató, TNS Hungary
11:30 – 12:00 Szabad-e ötletelni? – Mennyire kreatívok a BTL-aktivitások kereskedői szemmel Feczkó Beatrix marketing kommunikációs vezető, Csemege-Match Kereskedelmi Rt.
12:00 – 12:30 Mérni vagy nem mérni – in-store tevékenységek hatásának vizsgálata Emri Andrea RMS Sales Service Manager, ACNielsen
14:30 – 15:00 Above the line? Below the line? Online – integrált kommunikáció az internet tükrében Végvári Imre kreatív igazgató, Mirai Interactive
15:00 – 15:30 Alternatívák kültéren – A járdától a kéményig Mile Csaba ügyvezető igazgató, OSG Hungary Kft.
15:30 – 16:00 Szünet
16:00 – 17:00 Kerekasztal-beszélgetés – szekciók: Párbeszéd az előadók részvételével, valamint az alábbi meghívott vendégekkel:
1. ATL-BTL aránya – a médiavásárló, a BTL-ügynökség és a megrendelő szemével Macher Szabolcs ügyvezető igazgató, OMD Farkas Sándor ügyvezető igazgató, Momentum
2. A promóciós és kivitelezési megrendelések buktatói – beszélgetés a kivitelezők és az ügyfelek között Kátai Ildikó trade marketing manager, Reckitt Benckiser Kft. Schwanner Szabolcs ügyfélkapcsolati igazgató, Béflex Kft.