Ügyfélkapcsolati szoftver – Strukturált tudásbázis

Ha egy tanácsadó cég képviselője tárgyalni megy egy ügyfélhez, jó, ha minél többet tud róla, illetve annak cégéről.#

Ha egy tanácsadó cég képviselője tárgyalni megy egy ügyfélhez, jó, ha minél többet tud róla, illetve annak cégéről.#

Cégnévjegy London Logic & Parners.

Az üzleti és pénzügyi szoftvermegoldásokat szállító céget Prágában alapították 1992-ben. A Pivotal CRM megoldásának értékesítése mellett saját fejlesztésű professzionális szolgáltatások automatizálását segítő terméket, pénzügyi és termelési szoftvert is forgalmaz. Ma már Budapesten, Pozsonyban, Bukarestben, Zágrábban és Varsóban is vannak leányvállalatai.

Pivotal Corporation. Az amerikai székhelyű szoftvercég közép- és nagyméretű vállalatok számára forgalmaz ügyfélkapcsolati szoftvereket Microsoft platformra. Megoldásait 35 országban, 9 nyelven (köztük magyarul is) értékesítik. Az ügyfelek a hagyományos üzletágak, a kereskedelmi és tőzsdei szektorok, valamint az új digitális technológiák területéről származnak.

Az eRelationship 2000 az amerikai szoftverfejlesztő cég azon fejlesztéseinek körébe tartozik, amelyek az elektronikus kereskedelem és a CRM integrációját tűzik ki célul. Lényege, hogy a személyre szabott ügyféltapasztalatok valós időben elérhetők legyenek az arra jogosultak számára az öszszes kapcsolati ponton. Az itthon inkább csak szakmai körökben számon tartott cég ismertsége a jövőben valószínűleg nőni fog, hiszen a Microsoft olyan megállapodást kötött a céggel, amelynek értelmében a .Net stratégia keretében történő fejlesztésekhez a CRM terén a Pivotal is hozzájárul. A közös munkához egy laboratóriumot is kiépítettek Redmondban, a Microsoft bázisán.

Címkék: Hetilap: Infotech