Bolttípusok részesedése a napi fogyasztási cikkek forgalmából, I. félév (százalék)
-
-
admin
A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.
Részletes leírás
Forrás: GfK Piackutató Intézet, ConsumerScan Bolttípus 1997. 1998. 1999. 2000. Hipermarket 2 4 8 12 Szupermarket 20 17 17 17 Nagy diszkont 17 21 19 21 Nagykereskedelem 4 5 8 7 Önálló kis bolt 33 32 29 29 Kis diszkont 10 10 8 6 Utcai árus 4 3 3 2 Egyéb 10 8 8 6
Forrás: GfK Piackutató Intézet, ConsumerScan
Bolttípus |
1997. |
1998. |
1999. |
2000. |
Hipermarket |
2 |
4 |
8 |
12 |
Szupermarket |
20 |
17 |
17 |
17 |
Nagy diszkont |
17 |
21 |
19 |
21 |
Nagykereskedelem |
4 |
5 |
8 |
7 |
Önálló kis bolt |
33 |
32 |
29 |
29 |
Kis diszkont |
10 |
10 |
8 |
6 |
Utcai árus |
4 |
3 |
3 |
2 |
Egyéb |
10 |
8 |
8 |
6
|