A minősítés szempontrendszere

ELÉRHETŐSÉG. Ha megkeresik, milyen gyorsan jön válasz (azonnal, illetve több nap múlva)? FELKÉSZÜLTSÉG. Van e kijelölt személy (ha nincs akkor 0 pont), és ha igen, akkor mennyire ismeri a cég ügyeit (nem elsősorban a számviteli kérdésekben, hanem a friss tervekre, hírekre vonatkozóan)? NYITOTTSÁG. Mennyire osztja meg az információit, közlékeny-e, szerveznek-e elemzői találkozókat? KÉSZSÉGESSÉG. Mennyire járnak [...]

ELÉRHETŐSÉG. Ha megkeresik, milyen gyorsan jön válasz (azonnal, illetve több nap múlva)?

FELKÉSZÜLTSÉG. Van e kijelölt személy (ha nincs akkor 0 pont), és ha igen, akkor mennyire ismeri a cég ügyeit (nem elsősorban a számviteli kérdésekben, hanem a friss tervekre, hírekre vonatkozóan)?

NYITOTTSÁG. Mennyire osztja meg az információit, közlékeny-e, szerveznek-e elemzői találkozókat?

KÉSZSÉGESSÉG. Mennyire járnak a szakértők kedvében, megtesznek-e mindent a tájékoztatás érdekében?

ÖSSZPONTSZÁM. Ebben minden szempont szerepet kap, ez a szubjektív véleményt is tükrözi (például gyors, informált, közlékeny a kapcsolattartó, de mégsem szimpatikus, mert esetleg flegmán-, lenézően viselkedik, elkeni a válaszokat).