Más szemszögből

Bár a TV2 a 4 éven felüli népességet tekintve egyértelműen visszavette a vezetést, a 18-49 évesek körében fej-fej mellett küzd az RTL Klubbal. Attól függően, hogy milyen időszakot veszünk alapul, hol az egyik, hol a másik társaság áll előbbre néhány százalékponttal. Az AGB Hungary mérésein alapuló – a TV2-től kapott – adatok szerint július 19-e [...]

Bár a TV2 a 4 éven felüli népességet tekintve egyértelműen visszavette a vezetést, a 18-49 évesek körében fej-fej mellett küzd az RTL Klubbal. Attól függően, hogy milyen időszakot veszünk alapul, hol az egyik, hol a másik társaság áll előbbre néhány százalékponttal. Az AGB Hungary mérésein alapuló – a TV2-től kapott – adatok szerint július 19-e és augusztus 22-e között a hirdetők számára oly fontos utóbbi korcsoportban a teljes adásidőben a TV2 33,1 százalékos, az RTL Klub pedig 32,4 százalékos közönségarányt ért el, az este 7-től 10-ig tartó sávban pedig 35,6:34,9 volt az állás a TV2 javára. Ugyanakkor az RTL Klub olyan AGB-adatokat adott a Figyelőnek, amelyek szerint augusztus 1-je és 25-e között a teljes napot tekintve ők vezetnek 32,5 százalékos közönségaránnyal, 0,4 százalékponttal megelőzve a TV2-t, az este 7-től 11-ig tartó sávban pedig 35,8 százalékot értek el, szemben a TV2 32,8 százalékával. –

Címkék: Hetilap: Cég+piac