MINŐSÉGI CSERE

A TVK Rt.-nél akkor került sor (az informatikai rendszer teljes cseréjével járó) reengineeringre, amikor már nem volt más út, mint az előremenekülés – utalt Balogh István, az informatikai divízió vezetője az 1993-as adóskonszolidációra. A vezetés akkor döntött úgy, hogy bevezetik az úgynevezett BPCS integrált rendszert, amely a napi operatív folyamatokat (beszerzés, termelés, értékesítés) támogatja. A [...]

A TVK Rt.-nél akkor került sor (az informatikai rendszer teljes cseréjével járó) reengineeringre, amikor már nem volt más út, mint az előremenekülés – utalt Balogh István, az informatikai divízió vezetője az 1993-as adóskonszolidációra. A vezetés akkor döntött úgy, hogy bevezetik

az úgynevezett BPCS integrált rendszert, amely a napi operatív folyamatokat (beszerzés, termelés, értékesítés) támogatja. A szisztéma 1995 elején kezdett el élesben működni, s a rá következő másfél évben

az alapinformációs bázisra két másik épült: a vezetői számviteli, illetve

a vezetői információs rendszer. Ezek a legfelsőbb vezetés számára szolgáltatnak összesített információkat. Az egységes kommunikációt a Lotus Notes alapú elektronikus ügyvitelkezelő szoftver szervezi, azt ma már több mint négyszázan használják a cégnél. Az ország egyik legnagyobb vállalatánál a folyamatátalakítás az átfutási idők és a költségek csökkentésével, a vevői és szállítói kapcsolatok fejlődésével, s nem utolsósorban minőségjavulással járt.

Címkék: Hetilap: Gazdaság