A KÍVÁNATOS ELMOZDULÁSOK

– Az üzleti folyamatok átalakítása, a személyzeti állomány optimalizálása – Az értékesítés és a marketing hatékonyságának növelése – A háttérfunkciók központosítása – A folyamatok integrált rendszereken alapuló automatizációja – Új elektronikus értékesítési csatornák (ATM, telebank, Internet) kiépítése – A hitelezés megerősítése, elsősorban a lakossági és középvállalkozási szegmensben – Az általános üzleti tevékenységből származó jövedelmen belül [...]

– Az üzleti folyamatok átalakítása, a személyzeti állomány optimalizálása

– Az értékesítés és a marketing hatékonyságának növelése

– A háttérfunkciók központosítása

– A folyamatok integrált rendszereken alapuló automatizációja

– Új elektronikus értékesítési csatornák (ATM, telebank, Internet) kiépítése

– A hitelezés megerősítése, elsősorban a lakossági és középvállalkozási szegmensben

– Az általános üzleti tevékenységből származó jövedelmen belül a banki szolgáltatásból származó nyereség növelése

– Új rendszerek kifejlesztése a kockázatkezelés, a nyereség- és teljesítmény- menedzsmentben, a marketing, az ügyfélkapcsolatok kezelésében

– A pénzügyi szolgáltatások fokozott virtualizációja