ALFA-BOLTBÁZIS

Szupermarketlánc létrehozásáról határozott az évek óta stagnáló forgalmú élelmiszer-kereskedelmi cég, az Alfa Rt. A Jumbó névre keresztelt hálózat első, 2500 négyzetméternyi eladóterű darabját Budapesten adta át. Az épületet 150 millió forintért vásárolta meg a fővárostól. A több mint 900 millió forintos beruházást azonban önerőből nem tudta megoldani, ezért 450 millió forint erejéig bevonta a Raiffeisen [...]

Szupermarketlánc létrehozásáról határozott az évek óta stagnáló forgalmú élelmiszer-kereskedelmi cég, az Alfa Rt. A Jumbó névre keresztelt hálózat első, 2500 négyzetméternyi eladóterű darabját Budapesten adta át. Az épületet 150 millió forintért vásárolta meg a fővárostól. A több mint 900 millió forintos beruházást azonban önerőből nem tudta megoldani, ezért 450 millió forint erejéig bevonta a Raiffeisen Unicbankot is. Az eddig a nagykereskedelemre, a cash and carry-re építő Alfa tehát szupermarket-hálózata révén próbálja végre érdemben növelni forgalmát, amely évek óta 22 milliárd forint körül stagnál. E nélkül ugyanis az ugrásszerűen fejlődő nagy konkurenseivel szemben (lásd a grafikont) előbb-utóbb árhátrányba kerülhet. Az Alfa tervei között további 14 Jumbó áruház felépítése szerepel, melyek közül 3 várhatóan már jövőre megnyílhat.

Címkék: Hetilap: Röviden