ISMERŐSNÉL TANKOLNAK

A Mol és a Shell a két legismertebb üzemanyag-forgalmazó cég a magyar autósok körében – derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet felméréséből. A Molról a megkérdezettek 80 százaléka, a Shellről 71, míg az Aralról és Agipról 37, illetve 36 százalék tudott. Ezen belül a Molt inkább ismerik a kisebb keresetűek (a Shellnél nincs különbség [...]

A Mol és a Shell a két legismertebb üzemanyag-forgalmazó cég a magyar autósok körében – derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet felméréséből. A Molról a megkérdezettek 80 százaléka, a Shellről 71, míg az Aralról és Agipról 37, illetve 36 százalék tudott. Ezen belül a Molt inkább ismerik a kisebb keresetűek (a Shellnél nincs különbség a jövedelemhatárok alapján), az Agip és az Aral viszont a magas jövedelműek körében népszerűbb. A földrajzi megoszlást tekintve a Mol a Dél-Dunántúlon a legkevésbé ismert, miközben a Shellt főként a fővárosban és a Közép-Dunántúlon tartják számon. Ismertség és tankolás összefügg: a Molt nevesítők 87 százaléka általában ott tankol, s hasonló a helyzet a Shell, az Agip és az Aral esetében is.