Lengyel dugó

Európa egyik legígéretesebb autópiacának tűnik Lengyelország, ahol az idei év első 10 hónapjában 321 ezer új autó kelt el. Ezzel párhuzamosan egyre ádázabb harc dúl a gyártók, az összeszerelők és az importőrök között. Bertrand de Taisne, a Renault Lengyelország vezetője arra számít, hogy 2002-ben már évi egymillió autót lehet majd eladni Lengyelországban. A Lengyelországban már [...]

Európa egyik legígéretesebb autópiacának tűnik Lengyelország, ahol az idei év első 10 hónapjában 321 ezer új autó kelt el. Ezzel párhuzamosan egyre ádázabb harc dúl a gyártók, az összeszerelők és az importőrök között.

Bertrand de Taisne, a Renault Lengyelország vezetője arra számít, hogy 2002-ben már évi egymillió autót lehet majd eladni Lengyelországban.

A Lengyelországban már régóta jelen lévő Fiatot nem számítva a francia márka két fő riválisának tekinthető Daewoo és Opel máris lépett: az előbbi egy ultramodern gyárat épít Gliwicében, míg az utóbbi az FSO meglévő varsói autógyárat vásárolta meg. A Ford pedig a Varsóhoz közeli Plonskban működtet összeszerelő üzemet.

Címkék: Hetilap: Gazdaság