A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.
Részletes leírás
A Bankszövetség etikai bizottsága egy, nyilvánosságra nem hozott állásfoglalásában elmarasztalta a Citibankot kamatreklámja miatt. A Citibank a nyár elejétől “nő a kamat, akár a hőség” szlogennel olyan hirdetéseket tett közzé, amelyek nem tartalmazták az általános elérhető kamatlábat. A Bankszövetség elnöksége tavaly májusban állásfoglalásban rögzítette: a bankok a sávos betéti konstrukcióinak hirdetéseiben egyértelműen szerepelnie kell az [...]
A Bankszövetség etikai bizottsága egy, nyilvánosságra nem hozott állásfoglalásában elmarasztalta a Citibankot kamatreklámja miatt. A Citibank a nyár elejétől “nő a kamat, akár a hőség” szlogennel olyan hirdetéseket tett közzé, amelyek nem tartalmazták az általános elérhető kamatlábat. A Bankszövetség elnöksége tavaly májusban állásfoglalásban rögzítette: a bankok a sávos betéti konstrukcióinak hirdetéseiben egyértelműen szerepelnie kell az átlagosan elérhető kamatmértéknek. Az etikai bizottság most megállapította, hogy a hirdetés alkalmas lehetett az ügyfelek megtévesztésére, és a versenytársak számára is hátrányt jelentett.