Kutatás készült arról, hogy mikor érdemes TikTokra posztolni, hogy az elérés a lehető legjobb legyen

Több mint 100 ezer posztot vizsgált egy ügynökség.

Bár egyre több nyugati országban találják problémásnak, egyes helyeken be is tiltották már hivatali eszközökön és folyamatosan napirenden van a végleges tiltása is, a TikTok térhódítása megállíthatatlan. Mára már nem csupán egy szórakoztató platform rövid videókkal (nagyrészt persze még mindig ez a fő profil), de a legnagyobb cégektől kezdve a nagyobb lapokon át a sztárokig, sportolókig mindenki megtalálható itt, nem is beszélve az influenszerekről. Utóbbiaknak lehet főleg nagy segítség az a kutatás, amit az Influencer Marketing Hub nevű ügynökség készített, de gyakorlatilag bárkinek hasznos lehet, aki jelen van a platformon és maximalizálni szeretné az eléréseit.

Ahogy a többi közösségi oldalánál, úgy a TikToknál sem látunk bele az algoritmusba, nem tudjuk mi alapján osztogatja az elérést a platform, csak találgatni tudunk, hogy mik a jó tartalmak és hashtagek, vagy hogy éppen mikor érdemes posztolni a videónkat, hogy az a lehető legtöbb emberhez jusson el. Ez utóbbira hozott most megoldást a már említett ügynökség, ami több mint 100 ezer poszt elemzése után kitapasztalta a megfelelő időpontokat.

Az Indy100 által közzétett lista szerint

Az adatok persze csak tájékoztató jellegűek, hiszen mindezt az algoritmus ismerete nélkül főzték ki a kutatók, de az igazán lelkes tiktokereknek talán érdemes tenniük velük egy próbát a követkető egy hétben.

Kapcsolódó
„Függő vagyok!” – tiniket kérdeztünk a TikTok korlátozásáról
A fiatalok körében kirobbanóan népszerű TikTok napi 1 órában maximalizálná a 18 évnél fiatalabbak képernyőidejét. A korosztály tagjait kérdeztük, hogyan érintené őket a lépés, és egyáltalán betarthatónak látják-e.