Te vagy a legjobb marketinges, tudsz róla? A vélemény ugyanis fontos és valódi lehetőség az online világban: egyre többen alapos kutakodás, utánajárás után döntenek arról, hogy melyik fodrászhoz menjenek, hol ebédeljenek vagy melyik webshopból rendeljenek. 5 kérdésre válaszolva segíts kideríteni, ki és miért kapja a legjobb értékeléseket.
Értékelsz vagy értékeléseket fürkészel?
Vendégként, felhasználóként, vásárlóként hatalmas lehetőség van a kezedben: visszajelzéseddel könnyen segíthetsz kedvenc üzletednek, villanyszerelődnek vagy állatorvosodnak.
Élsz a lehetőséggel? Mielőtt választasz, megnézed mások benyomásait?
Mi sarkall visszajelzésre, az elégedettség vagy a csalódás?
Bár sokszor hallani, hogy a neten a negatívumokkal könnyebben ki lehet tűnni, ez valójában nincs így. A legtöbben nem a rosszat, hanem a jót keressük, a Google-be sem azt írjuk be, hogy „rossz fodrász Szegeden”, hanem hogy „jó fodrász Szegeden”.
Mikor írsz leggyakrabban értékelést?
Hol osztod meg leggyakrabban tapasztalataidat?
Egyre több szakmákra, területekre specializálódó értékelő oldal van, még tartják magukat a fórumok, a legtöbb felhasználóhoz viszont a közösségi média jut el.
Leggyakrabban hol osztod meg tapasztalataidat?
Milyen gyakran írsz véleményt, értékelést?
Vannak, akiknél szinte már reflex, hogy értékelnek és így segítenek egy vállalkozás fellendítésében, mások még csak most ismerkednek a vélemény erejével.
Az utóbbi egy évben körülbelül hány értékelést írtál, milyen gyakran adsz visszajelzést?
Miért írsz netes értékelést?
Véleményeddel segítheted kedvenc kozmetikusodat, a legmegbízhatóbb webshopot vagy a pékséget, ahol mindig friss a kenyér.
Te miért írsz értékelést?