A Burger King ellopta az ötletét, ezért aljas, de kreatív bosszút állt a cégen

Zseniális bosszúról számol be az amerikai Vice.

Egy Pablo Rochat nevű művész úgy gondolja, hogy a Burger King ellopta egy vizuális megoldását, ezért aljas bosszút állt a cégen. A férfi az úgynevezett tap-and-hold Instagram bejegyzések mestere, ami azt jelenti, hogy egy videót, pontosabban egy rövid mozgóképet tölt fel a képmegosztóra, amit aztán a felhasználók állítanak meg. A poszt úgy van megalkotva, hogy minden felhasználónak más és más ponton álljon meg a képsor. Rochat szerint a svájci Burger King tökéletesen lenyúlta az ő módszerét, amit a művész nem vett túl jó néven.

A férfi kitalálta, hogy olyan bejegyzésekben jelöli meg az anyacéget, amelyek összeállva egy péniszt rajzolnak ki.

Rochat elmondta, hogy nincs kedve, energiája és pénze, hogy egy nagy vállalattal versengjen, ezért inkább ezt a módszert választotta, hogy odabökjön a gyorsétteremnek.