Cipőt dobott piacra a Jägermeister

KangaROOS nevű márkával kollaboráltak, mutatjuk, mi lett a végeredmény.

Egy kis képzavarral élve: gondolhatnánk, hogy a cipész maradjon a kaptafánál, vagyis a Jägermeister csinálja továbbra is azt, amihez ért, vagyis gyógynövényekből likőröket, de mikor ránézünk a KangaROOS “jégeres” kiadására, akkor egyáltalán nem érezzük azt, hogy ez egy rossz együttműködés volna. Íme, a cipő:

Az persze továbbra is kérdés, hogy a két márka hogyan kapcsolódik egymáshoz, de abban biztosak vagyunk, hogy a célközönség létezik, legalábbis az aktív jégerfogyasztó részről egészen biztosan.

A cípő amellett, hogy jól néz ki, magán viseli a Jägermeister külső jegyeit: a narancs-zöld szín, a nyelven olvasható 56-os szám (ennyi gyógynövényből készül a Jéger), és az arany logó mind egyedivé teszik KangaROOS cipőjét. Bár a szarvas és a kenguru egy lábbelin kicsit furán hathat, összességében egyáltalán nem hordhatatlan a Jégercipő.

A cipőt december 16-tól lehet kapni a KangaROOS németországi viszonteladóinál, JägeROOS néven kell keresni.

A kérdés már csak az, hogy ti hordanátok-e.

Konbini