Itt a legjobb magyar verzió az online őrületre

Mannequin Challenge – hajléktalan kiadás.
Kapcsolódó cikkek

Végre egy Mannequin Challenge, aminek van értelme is. Kezd kicsit túl sok lenni ez az „online őrület”, és már ott tartunk, hogy nem szeretnénk senkit untatni az újabb- és újabb videókkal, amelyekben próbababává merevedő emberek szerepelnek.

De ez a legfrissebb, ez ütős.

A rászorulókon segítő Budapest Bike Maffia (BBM) és a Greenroom reklámügynökség arra használta fel a trendet, hogy felhívja a társadalom figyelmét egy

rettenetesen elszomorító tényre.

A sztori elején egy ritka bunkó fiatalokból álló csapat bontott üveggel mászkál a pesti éjszakában. Miután meglátnak egy delíriumba zuhant hajléktalan embert, elhatározzák, hogy megcsinálják a Mannequin Challenge-et hajléktalan kiadásban.

A méretes tahóság bemutatása után jön a fontos üzenet, de ezt már nem írjuk le, mert akkor senki nem nézné meg a videót.